Telefon : 050 277 22 53
ISO 10002:2018 - Müştəri Məmnuniyyəti İdarə Edilməsi Sistemi

ISO 10002:2018, müştəri şikayətlərini effektiv şəkildə idarə etmək və müştəri məmnuniyyətini artırmaq üçün beynəlxalq standart təmin edir.

1. Təlimin Məqsədi:
ISO 10002:2018 təliminin məqsədi, müştəri şikayətlərinin düzgün idarə olunmasını təmin etmək və müştəri məmnuniyyətini artırmaqdır.

2. Təlimin Əsas Bölmələri:

  • · Müştəri şikayətlərinin toplanması və qeydiyyatı
  • · Şikayətlərə reaksiyanın idarə edilməsi
  • · Şikayətlərin təhlili və düzgün həlli yolları
  • · Müştəri məmnuniyyətinin təmin edilməsi
  • · İzlənmə və təhlil prosesi

3. Təlimin Faydaları:

  • · Müştəri şikayətlərini idarə etmək bacarıqları inkişaf edir.
  • · Müştəri məmnuniyyətinin artması bilikləri formalaşır;
  • · Təşkilatın imicinin yaxşılaşmasına xidmət edən işlərin təşkili və icrasına dair biliklər formalaşır.