ISO 10002:2018, müştəri şikayətlərini effektiv şəkildə idarə etmək və müştəri məmnuniyyətini artırmaq üçün beynəlxalq standart təmin edir.
1. Təlimin Məqsədi:
ISO 10002:2018 təliminin məqsədi, müştəri şikayətlərinin düzgün idarə olunmasını təmin etmək və müştəri məmnuniyyətini artırmaqdır.
2. Təlimin Əsas Bölmələri:
- · Müştəri şikayətlərinin toplanması və qeydiyyatı
- · Şikayətlərə reaksiyanın idarə edilməsi
- · Şikayətlərin təhlili və düzgün həlli yolları
- · Müştəri məmnuniyyətinin təmin edilməsi
- · İzlənmə və təhlil prosesi
3. Təlimin Faydaları:
- · Müştəri şikayətlərini idarə etmək bacarıqları inkişaf edir.
- · Müştəri məmnuniyyətinin artması bilikləri formalaşır;
- · Təşkilatın imicinin yaxşılaşmasına xidmət edən işlərin təşkili və icrasına dair biliklər formalaşır.