Telefon : 050 277 22 53
ISO 22483:2020 - Turizm Keyfiyyəti İdarəetmə Sistemi

ISO 22483:2020, turizm və xidmət sektorlarında fəaliyyət göstərən təşkilatların müştəri məmnuniyyətini və xidmət keyfiyyətini artırmağa yönəlmiş idarəetmə sistemi üçün bir çərçivə təqdim edir.

1. Təlimin Məqsədi:
ISO 22483:2020 təlimi, turizm sektorunda fəaliyyət göstərən təşkilatların xidmət keyfiyyətini artırmağı və müştəri məmnuniyyətini təmin etməyi hədəfləyir. Təlim, xidmətlərə dair keyfiyyətli yanaşmaların tətbiqinə yönəldilmişdir.

2. Təlimin Əsas Bölmələri:

  • · Xidmət keyfiyyəti və müştəri məmnuniyyəti prinsipləri
  • · Xidmət təqdimatı və marketinq strategiyaları
  • · Müştəri əlaqələrinin idarə edilməsi
  • · Xidmət monitorinqi və təkmilləşdirilməsi
  • · Təhlükəsizlik və xidmət təchizatının keyfiyyəti

3. Təlimin Faydaları:

  • · Xidmət sektorunda müştəri məmnuniyyətinin artırılmasına dair biliklər genişlənir;
  • · Xidmətlərdə yüksək keyfiyyət və davamlı təkmilləşdirmənin təmin edilməsi üzrə biliklər təkmilləşir;
  • · Turizm təşkilatlarında rəqabət mühitinin yaradılması bacarıqları inkişaf edir.