Telefon : 050 277 22 53
ISO 9001:2015 Təlimi: Keyfiyyəti İdarəetmə Sistemi

ISO 9001:2015 standartı, təşkilatların məhsul və xidmətlərinin keyfiyyətini artırmaq, müştəri məmnuniyyətini təmin etmək və idarəetmə proseslərini optimallaşdırmaq üçün istifadə edilən beynəlxalq səviyyədə tanınmış idarəetmə sistemidir.

Təlimin Məqsədi:

İştirakçılara ISO 9001:2015 standartının tələblərini, tətbiqi metodlarını və daxili audit proseslərini öyrətmək.

Təlimin Əsas Bölmələri:

  • 1. ISO 9001:2015 Standartının tələbləri və prinsipləri
  • 2. Keyfiyyət İdarəetmə proseslərinin qurulmasi
  • 3. Risklər və fürsətlərin təhlili
  • 4. Daxili auditin planlaşdirilmasi və keçirilməsi

Təlimin Faydaları:

  • · Keyfiyyətli məhsul və xidmətlərin təmin edilməsi;
  • · Müştəri məmnuniyyətinin artırılması;
  • · Təşkilat daxilində idarəetmə proseslərinin səmərəliliyinin artırılması.